تجربه

خرید بک لینک
اگه برفرض امسال ی رشته ای ک دوست دارمو تو پیام نور بخونم بعد بخوام سراسری شرکت کنم و 97 با تلاشم پزشکی قبول شم آیا میتون دوتاشو باهم هم زمان بخونم؟...اگه الان پیام نور بخونی و سال بعد پزشکی بری، دوتاشو باهم نمیتونی ادامه بدیولی واحدهای عمومی که توی پیام نور خوندی تطبیق میشه با پزشکی و دیگه نیازی نیس تجربه...

ما را در سایت تجربه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: پنجشنبه 29 تير 1396 ساعت: 0:17

یه سوال بنظرت واسه انتخاب رشته ی کانون توی تابستون نگاه به گذشته رو بزنم یا نگاه به اینده؟؟؟

بعد اختصاصیا یاعمومیا!؟؟!!

اول گذشته رو اوکی کن بعد برو سراغ آینده

راجع به عمومیا:

عربی و آرایه و قرابت ادبیات رو کار ن

تاریخ ادبیات و لغت هم سعی کن شبی دو سه تا بخونی

اختصاصیا هم که کلشو باید کار کنی!

تجربه...

ما را در سایت تجربه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: پنجشنبه 29 تير 1396 ساعت: 0:17

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)

به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

تجربه...

ما را در سایت تجربه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: پنجشنبه 29 تير 1396 ساعت: 0:17

مریم میرزاخانی هم از بین ما رفت ..

وقتی بیدار شدم و این خبرو شنیدم،

شوکه شدم و فقط اشک ها بودند که داشتند سرازیر میشدند ..

دنیا همینقدر پوچه ..

همینقدر پوچ ..

از حادثه تصادف شریفی ها نجات پیدا کرده بود (76)

امسال بر اثر سرطان از بین ما رفت (96)

همه ی ما آمده ایم تا برویم .. :)

تجربه...

ما را در سایت تجربه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: پنجشنبه 29 تير 1396 ساعت: 0:17

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)

به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

تجربه...

ما را در سایت تجربه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: پنجشنبه 29 تير 1396 ساعت: 0:17

ما حبسیم توی این دنیامثل اینکه یکی چنتا ربات با هوش مصنوعی فوق العاده ساختهبراشون یه فضای مجازی و درکی واقعی از این فضای مجازی قرار دادهو بهمون این باور رو القا کرده که واقعیت همینهتوی کالبدهای به شکل انسان حبس شدیم و از حقیقت دورتر میشیمبچگیاتون خونه ی اسباب بازی داشتید؟این داستان تقریبا شبیه تجربه...

ما را در سایت تجربه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: پنجشنبه 29 تير 1396 ساعت: 0:17

پست و مطالب زیادی از قبل کنکور راجع به اینکه برم سی اس یا سی ای خوندم

ولی هنوزم نمیدونم چیکار کنم

یه عده میگن اگه بری سی اس نمیتونی به کدزنی بپردازی به اون ضورت و همچنین بیشتر ریاضی طوره

یه عده میگن اکثر واحدا مثل همه و مشکل خاصی ایجاد نمیکنه

و اینکه برم یه دانشگاه بالاتر ولی سی اس بخونم تا اینکه توی دانشگاه پایینتر سی ای

واقعا نمیدونم چیکار کنم!

تجربه...

ما را در سایت تجربه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: پنجشنبه 29 تير 1396 ساعت: 0:17

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)

به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوریم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشه چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسیده ..
به این ایمان دارم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه میدارم تا سالِ دیگه که از کنکور برگردم!
ممنون که همراهمین

تجربه...

ما را در سایت تجربه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: چهارشنبه 21 تير 1396 ساعت: 2:15

دیشب کارت ورود به جلسه رو پرینت کردم

امروزم مشاوره گروهی بودم

میگفت هفته آخر سخت نگیرین

والا ما که سخت نگرفتیم

تازه ول هم کردیم :))))

شاید وقت نشه همه چیزا رو مرور کنم

ولی بهتره اشکالات سوالای کنکورای سالای پیش که کار کردم رو دوباره کار کنم

اره خلاصه ۵شنبه خلاص میشم

میام میگم از کنکور واستون ^___^

تجربه...

ما را در سایت تجربه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: چهارشنبه 21 تير 1396 ساعت: 2:15

خطاب به همه

علیالخصوص به کنکوریای ۹۷ میگم

اگه هیچوقت درست حسابی درس نخوندید

بازم دیر نیست

هیچوقت دیر نیست

امسال میتونید با برنامه پیش برید و بترکونید

امسال میتونید بشید اونی که میخواید

ولی با تلاش، با برنامه، با امید و توکل

میشید اون چیزی که خودتون میخواید ^_^

بعد از کنکور حرفهای بیشتری برای زدن دارم

تجربه...

ما را در سایت تجربه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: چهارشنبه 21 تير 1396 ساعت: 2:15

صفحه بندی